نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

ثبت شکستی دیگر برای شهرخودرو| تیمی که نباختن را بلد نیست!

  • کد خبر: ۹۲۲۷۴
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
ثبت شکستی دیگر برای شهرخودرو| تیمی که نباختن را بلد نیست!
هشتمین شکست فصل شهرخودرو در دقیقه‌۹۶ روبه‌روی نفت‌آبادان رقم خورد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ و باز هم هیچ! این مهم‌ترین دستاورد نماینده مشهد در چهارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بود؛ جایی که شهرخودرویی‌ها با دریافت گل دقیقه ۹۶ باید دست‌خالی از آبادان به مشهد برگردند. تیمی که به نظر نه‌تن‌ها راه بردن را بلد نیست، بلکه برای رسیدن به محوطه جریمه حریف و نشاندن گل به درون دروازه رقبا، مشکل اساسی دارد. تیم فوتبال شهرخودرو روز گذشته در ورزشگاه تختی آبادان باز هم باخت تا هشتمین شکست فصل را در دهمین بازی تجربه کند و همچنان تنها تیم بدون برد لیگ برتر بیست‌و‌یکم باشد.

تیمی که در این بازی با هدایت داوود سیدعباسی به میدان رفت، اما نه نشانه‌ای از بازی بهتر در کار تیمی این تیم دیده شد و نه بارقه امیدی برای آینده! تنها‌نماینده فوتبال مشهد حالا به پایان یک‌سوم ابتدایی لیگ برتر رسیده و از ۱۰ بازی فقط ۲ امتیاز دارد. مشهدی‌ها ۲۰ بازی دیگر پیش‌رو دارند؛ دیدار‌هایی که بنا بر شواهد و قرائن موجود از همین حالا باتلاق بزرگی است برای بلعیدن آرزو‌های مردم فوتبال‌دوست یک استان. باتلاقی که از همین حالا به کابوس ورزش استان تبدیل شده و باید هر چه زودتر برای آن چاره‌ای اندیشید.

فهرست عجیب شهرخودرو در آبادان

وقتی فهرست اسامی بازیکنان ۲ تیم پیش از شروع دیدار شهرخودرو و صنعت‌نفت آبادان منتشر شد، نیمکت‌نشینی میلاد کمندانی، مهدی شریفی، امیرحسین کریمی و مهرداد بایرامی توجه همگان را به خود جلب کرد؛ اتفاقی که نمی‌تواند یک‌شبه و فنی رخ داده باشد و به نظر سرمربی جدید یا چندان اعتقادی به این بازیکنان ندارد یا ناآرامی‌ها و تنش‌های درون‌تیمی سبب شده است تا ۴‌تا از بهترین‌هایش را روی نیمکت بنشاند؛ آن‌هم در تیمی که به‌سختی شمار بازیکنان باکیفیتش به انگشتان یک دست می‌رسد.

مصدومیت‌های بدموقع

محسن ربیع‌زاده، بازیکن باتجربه خط میانی شهرخودرو، در‌حالی دیروز هم مقابل نفت آبادان به میدان نرفت و نامش در فهرست این بازی نبود که چند‌هفته‌ای است با مصدومیت دست‌و‌پنجه نرم می‌کند؛ بازیکنی که در زمان حضورش در پرسپولیس نیز به یک بازیکن همیشه‌مصدوم مشهور بود و حالا از زمان پیوستنش به شهرخودرو مشهد هم چندان به کار این تیم نیامده است و بیشتر از آنکه عصای دست مربیان باشد، وبال دستشان شده است.

البته ربیع‌خواه تنها‌مصدوم روز گذشته شهرخودرو نبود و احسان حسینی و ابوالفضل عکاشه، ۲ مصدوم دیگر تیم شهر مشهد در این دیدار بودند؛ بازیکنانی که عملکرد به‌نسبت خوبشان در بازی‌های قبلی سبب شده بود تا در خط دفاع و حمله، هواداران به این ۲ بازیکن دل ببندند. عکاشه بازی قبل با‌وجود از‌دست‌دادن چند موقعیت، تک‌گل شهرخودرو برابر گل‌گهر را به ثمر رسانده بود و حسینی هم ستون اصلی خط دفاع شهرخودرو بود که در این بازی به‌دلیل مصدومیت در فهرست نبود و مجتبی بیژن به‌جای او در قلب دفاع قرار گرفته بود.

غافل‌گیری روی نیمکت

شهرخودرو این هفته روی نیمکت یک غافل‌گیری جدید و البته عجیب هم داشت. بعد از جدایی اکبر میثاقیان از این تیم و آمدن داوود سیدعباسی، بار دیگر سیروس سنگچولی روی نیمکت این تیم نشست! رفت‌و‌برگشت سنگچولی در حالی اتفاق می‌‎‌افتد که از ابتدای فصل تابه‌اینجا که تنها ۱۰‌هفته از مسابقات می‌گذرد، این سومین‌بار است که این مربی از‌سوی مدیران این باشگاه از کار کنار گذاشته و دوباره به سر کار فراخوانده می‌شود!

۲ فرصت و دیگر هیچ

نماینده مشهد در دیدار دیروز از منظر فنی هیچ چیزی برای ارائه نداشت. شاگردان سیدعباسی مدافع مطلق بودند و از همان شروع بازی زیرفشار حملات میزبان آبادانی قرار داشتند. با‌این‌همه فشردگی حضور بازیکنان شهرخودرو درون و بیرون محوطه جریمه سبب شده بود تا نفتی‌ها هم نتوانند موقعیتی جدی روی دروازه این تیم خلق کنند. با‌وجود‌این، شاگردان علی منصوریان در ۲ صحنه خوش‌اقبال بودند که دروازه‌شان باز نشد. صحنه اول در دقیقه ۴۰ روی ارسال خوب حسام پورهاشم، رضا مستعلی پشت‌سر مدافعان نفت برای شهرخودرو صاحب توپ شد که موقعیت تک‌به‌تک را به شکل عجیبی از دست داد.

ضربه مستعلی به مبتدیانه‌ترین شکل ممکن به توپ زده شد تا توپ با اختلافی چشمگیر از کنار دروازه به بیرون برود. در صحنه دوم هم در دقیقه ۸۴ میلاد کمندانی پشت‌سر مدافعان یک پاس طلایی به مهدی شریفی داد که سرعت پایین مهاجم شهرخودرو سبب شد تا مدافع نفت خود را به او برساند و با یک تکل صحیح مانع از رسیدن توپ به دروازه تیمش شود. به جز این ۲ صحنه، شهرخودرو هیچ حرف دیگری در این بازی نداشت و به طرز عجیبی به دفاع و زدن زیر توپ می‌پرداخت.

اشتباه مرگ‌بار فراهانی

نبرد ۲ تیم پایین‌نشین جدول در‌حالی به دقایق پایانی رسیده بود که داور مسابقه وحید کاظمی ۵‌دقیقه وقت اضافه را اعلام کرده بود؛ پنج‌دقیقه‌ای که به پایان رسیده و ۴۰ ثانیه هم از آن گذشته بود که مهاجم نفت، شروین بزرگ، روی یک صحنه درون محوطه جریمه صاحب‌توپ شد و بعد از کنترل توپ با سینه، ضربه قیچی برگردان نصفه‌نیمه‌ای را روانه دروازه شهرخودرو کرد. میلاد فراهانی، دروازه‌بان باتجربه شهرخودرو، نیز که به‌راحتی می‌توانست با یک عکس‌العمل ساده توپ را مهار کند، به هوای اوت‌شدن توپ فقط با چشم‌هایش آن را مشایعت کرد که در عین غافل‌گیری توپ به تور دروازه شهرخودرو نشست تا نماینده مشهد باز هم دست‌خالی زمین را ترک کند.

سیدعباسی: نتیجه آزاردهنده است

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در نشست خبری پس از بازی با صنعت‌نفت آبادان گفت: از نحوه بازی تیم رضایت دارم و بی‌نهایت تلاش کردیم. جوانان خوبی داریم و با احترامی که برای نفت قائل هستم، با حداقل موقعیت یا بدون موقعیت به حریف باختیم. دقیقه‌ای گل خوردیم که هیچ واکنشی نتوانستیم نشان دهیم. وی ادامه داد: گلی استثنایی خوردیم. تفاوت هر ۲ تیم در همان یک ضربه بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم به گل هم برسیم. در چند صحنه خطرناک ظاهر شدیم، اما بخت و شانس با ما یار نبود. چیزی از توانایی‌های تیم ما کم نشد. ناراحت بازیکنانم هستم، وگرنه از نحوه بازی آن‌ها رضایت دارم و فقط نتیجه آزاردهنده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->